Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-03-07

Aktiv vila

 





Hej och god morgon! 

Här sitter vi bänkade vid Vasaloppet, följer årets elittävlingar och håller lite koll på bekanta namn. Det dricks blåbärssoppa och äts frukostbröd. Det ser härligt och snabbt ut, ska jag anmäla mig till nästa år..? 

Igår blev det lite aktiv vila i form av en cykeltur med Linda och en fikastund inne i stan. Så nu har jag, i princip, vilat i två dagar och det är dags att köra något hårt idag igen. Vi körde asfalt till Grycksbo där vi hade tänkt köra lite grusvägar men det var isgata så vi vände om och tänkte om.

Gjorde ett försök till att köra ett pass med ERG-mode på Zwift igår kväll men det ville inte alls fungera. Väldigt irriterande. Kör jag med Wattbikes app så fungerar ERG-mode men där kan jag inte köra egna pass utan måste köra det som finns i appen. Kör jag i Zwift så fungerar varken egna pass eller Zwifts pass med ERG-mode. Någon som upplevt samma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar