Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-03-01

Ny vecka, nya slitna möjligheter!

Hej och god morgon! 

Äntligen måndag och en ny vecka med SWE-Cup, Zwift Racing League och Skandinavisk cup. Det kommer att vara rätt slitna ben på mig idag gissar jag, så jag flyger väl av i vanlig ordning och spenderar sedan resten av kvällen med att vara gubbsur. Någon ska vara det också. 

För alla som gillar kuperade banor kan jag tipsa om att det finns annat på Zwift också, igår körde jag tredje etappen på Haute Route Watopia 2021 och den banan var ett riktigt saftkalas:

Banprofil från https://zwiftinsider.com/route/quatch-quest/

Min ambition igår var ett distanspass med det racet som avslutning. Ville köra smart så att jag inte skulle gå helt sönder men det blev givetvis ganska hårt ändå om än något mer kontrollerat än galet. Snittade 262 watt på mina tre timmar som jag cyklade. 

Genom att cykla tre timmar så fick jag ihop mina 2500 minuter som är mitt mål per månad för detta år, februari är ju tuffast i och med att det är färre dagar att få ihop träningen på. Men nu är det gjort! 

Det blir några slitna dagar framöver! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar