Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-12-11

Lill-lördag



Hej och  god morgon skojare!

Onsdag idag och vi är mitt i arbetsveckan. På dagens schema står jobb, träning och kanske ett lussekattsbak. Filip har också en dubbelträning sent i kväll. Ja, sent för honom i alla fall. Vad har du för planer för denna onsdag?

Då väderprognosen utlovar molnigt varenda dag dom närmsta tio dagarna så passade jag på att gå ut några minuter på lunchen igår. Nu ska jag alltså försöka överleva på detta i hur länge som helst.

Igår kväll så tränade jag. Körde ett benhårt Zwift-race. Det var så många bra med så det var liksom en av dom bättre startfälten jag startat i. Svinkul ju och det blir en helt annan tävling än ett standardstartfält. Attackerna är mer distinkta och hårdare, håller i längre dessutom. Farten i backarna är också rena döden. Igår hade vi två backar och andra gången upp så fick jag ge mig. Spurtade in som 24:a och förbättrade min ranking på den placeringen, så bra var startfältet.

Jag tycker om att försöka vara med och leka. Det blev lite för jobbigt för mig dock..

 Över krönet andra gången, jag var sista gubbe att släppa täten. Små marginaler ibland, behöver bättre ben.

Resultaten. Snittwatten var inte så hög, men det var ju rycken som kostade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar