Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-12-25

Jultur



Hej och god morgon på dig!

Jag hoppas att du har haft en fin jul. Just nu sitter jag på tåget på väg norrut och ska väl så göra till i eftermiddag. Så jag tänkte faktiskt klippa ihop en vlog som jag filmat för rätt längesedan men som jag aldrig haft tid att klippa ihop. Har något kul att berätta denna gång!

Igår så firade vi jul hos Lindas mamma, vilket var himla trevligt och om jag hade vägt mig i morse så hade nog vågen skvallrat om god mat igår.

Men innan allt frosseri så var Linda och jag ute på en jultur för att göra plats för den väntande julmaten. Jag fick dessutom se Panelkungens fastighet i Teckomatorp så lyckan var total. Plus fem, inte mycket vind, mestadels grått men med något regnstänk på slutet. Möjligtvis att himlen någon gång var åt det ljusgula hållet också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar