Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-12-08

Ändrade träningsplaner och löpning(!)

Hej och god morgon på er!

Linda och jag hade tänkt vara med på Stora torget idag för att köra lite härlig vinterdistans, men det är någon form av islandskap där ute så vi väljer att inte köra distans ute idag för att slippa halka omkring. Men något ska vi träna i alla fall..

Igår var vi till Friskis och Svettis, Linda försökte bli starkare och jag sprang lite på löpband. Ska försöka få till lite alternativ träning i allt mitt sköna tränings-flow, kanske tar det ner mig en smula men det får det vara värt. Igår blev det en halvtimme i ungefär 5-fart på bandet. Helt lagom start. Framöver blir det lite löpning och förhoppningsvis en del längdskidor också.

När jag väl hade börjat springa så insåg jag att det hade varit gött med WiFi så att jag kunde kolla cross samtidigt. Det fanns ett gästnätverk men vem lämnar träningen för att ta reda på koden? Så jag sprang på utan WiFi i 30 minuter. Pannbensträning! 

I slutet av april så tänkte vi åka till Mallorca för att cykla också. Funderar på boende kring Inca. Tidigare har vi bott i Arenal och Paya de Muro, så varför inte något mitt emellan? Är det någon som testat det? Fördelar, nackdelar? Alla cykelresearrangörer väljer ju antingen att bo nära flygplatsen eller i norra delen vid typ Port de Pollenca. Varför?
Eventuellt så hyr vi ett eget komplex och arrangerar en egen cykelresa. Det hade ni väl gillat? 

Gårdagens träningsdata:


Dagens live-sända CX:


Kvällspromenix.

Kul att du ville läsa mitt blogginlägg idag, du kan också följa mig via följande kanaler:
YouTube
Instagram
Facebook
Twitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar