Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-12-15

Ostrukturerad men motiverad!


Hej och god eftermiddag!

Sitter här i pausen mellan andra och tredje perioden mellan Filips lag och Björbo, 0-12 står det på tavlan så vi får väl se om dom kan vända detta...

Bilden ovan tog jag igår när tjejerna och jag var på stan. Tycker inte om denna mellansäsong som råder just nu. Inte höst och inte vinter utan någon enstaka plusgrad och regn. Is mest överallt, även om också den är på väg bort nu.


Jag var ute och joggade en halvtimme igår. Lite alternativ träning och anpassning inför mer löpning. Det kändes inte bra men jag fick det gjort.

Körde en tjuga på dryga 300 efter det för att återställa benen och testa en grej.

Igår var det dock nästan mer fokus på Lindas träning än vad det var fokus på min egna träning. Hon körde nämligen en jättestor lagtävling på Zwift som jag följde.

Idag har vi varit iväg för att hälsa på och borsta hästar. Fanns också en ko och ett gäng får.

Jag tänker mig ett pass idag också. Kan fortsätta med mina tester och skarva med ett Zwift-race kanske.

Ostrukturerad men motiverad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar