Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-12-20

Två vilodagar! 😱😱


Hej och god morgon på er!

Ja, men vet ni vad?! Igår och i förrgår så vilade jag vilket gör att jag har haft två vilodagar i rad. Det har inte skett sedan 26-27 oktober då jag ändå hade säsongsvila. Så idag ska det bli träning av igen. Vilodagen som jag hade i förrgår var planerad så där var allt i sin ordning. Igår så skulle jag träna och Le Peloton var en tanke jag hade. Men så blev det sent på onsdag kväll och jag insåg att jag hade jobbdatorn hemma (drygt att cykla snabbt med tung ryggsäck) och ett tidigt möte på torsdagen. Så jag skippade Le Peloton till förmån för träning på eftermiddagen/kvällen igår istället. Men så blev Linda och jag medbjudna på hockey, supertrevligt! Tyvärr så förlorade Leksand en spännande match, men det var ju himla trevligt ändå. Stort tack för att vi fick vara med!

Två vilodagar är ändå helt okej och jag tänker se till att jag tränar idag, för tre vilodagar brukar vara förbi smärtgränsen. Distans i helgen också, men fan vet om vi inte ska ta och köra på lördagen istället för söndagen då det ser ut att bli rätt mycket regn på söndag. Vad säger ni, planerar ni också efter vädret (eller kör ni inne istället)?

1 kommentar:

  1. Planerar alltid efter väder! Man lär utnyttja att man inte har i förväg bestämda träningsdagar. Går ofta flytta ett distanspass till en dag som innebär mindre lidande. Nu när det ävl är vinter är de messt temperatur. Är det -15 så fixar jag inte långa pass ute men är det -5 så passar jag gärna på =)

    SvaraRadera