Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-30

Slow living

Öj!

Här i det Öijerska residenset har vi precis haft frukoststund. Japp, vi jobbar inte morgonhets här inte. Samtliga hemmavarande familjemedlemmar vaknade efter nio i morse och sedan har vi rört oss långsamt fram till frukost. Nu kanske dagen tar fart lite mer. Filip ska till en kompis och jag ska väl städa upp här i köket, som jag inte gjorde igår.

Elden är tänd i vardagsrummet vilket ger värme och en mysig stämning.

Apropå värme så är det tio grader varmare idag än det var igår. Härliga tider med perfekt vinter. Möjligtvis att det kunde vara lite mer snö då, men som cyklist nöjer jag mig med att det är vitt. Allt blir ju så ljust och fint när det ligger ett vitt snötäcke och träden är frostigt vita.

Här är en bild som Jens tog igår:
Jag kunde dra lite mer än jag gjorde två dagar innan när jag cyklade med Jonas och Jens. Det går liksom åt rätt håll och det är ju alltid en skön känsla. Vågen visar +1,5 kilo sedan jag började med #Festive500, vi kan väl gissa att ökad blodvolym står för det mesta av den ökningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar