Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-27

Mer från idag och sömnrapport


Hej Cykelvänner!

Idag var det ju kallt. Riktigt kallt. Imorgon ska det inte bli riktigt lika kallt, men det kommer att bli vitt! Det kommer lite snö nu nämligen. Inte alls mycket, men tillräckligt för att sprida ljus och ge lite vintrigare känsla. Kan bli vintriga bilder i bloggen imorgon alltså.

Förra veckan så rapporterade jag nog inte angående mitt sömnmål och det var givetvis för att det gick skitdåligt med alldeles för lite sömn. Men denna vecka! Inte nog med att jag klarade målet med 49 timmars nattsömn, jag hade inga djupa svackor heller utan hade som minst 6 timmar sömn en natt. Fick totalt ihop 49 timmar och 45 minuter denna vecka, skönt att nå ett delmål och jag firar med glass!

Jag var ju och kollade på innebandy efter träningen idag. Hade lite tidspress för att hinna dit i tid till matchen skulle börja men istället för en snabbdusch så tog jag en 25-minutersdusch för att tina. Missade därför en hel del av första perioden. Tyvärr så förlorade IBF Falun mot Karlstad med 5-7 men det var en jämn match och en bra sistaperiod. Just den sista perioden har tidigare varit en svaghet för laget men nu orkade man verkligen hela matchen igenom.

I kväll hade jag tänkt städa lite i cykelrummet. Kör ju en kort stund städning där lite då och då och ingen stor insats, men nu har jag tänkt väldigt mycket och gjort väldigt lite i kväll istället. Sliten kropp efter dagens ansträngning!

Bjuder på ett par bilder från idag innan jag går ner och klämmer på lite cykeldäck:
Sista bilden signerad Jonas Djurback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar