Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-16

Bakslag, jag?!

Men vafan...

Igår när jag körde dom där fyrorna så kände jag mig helt okej. Drog mer watt än jag trodde jag skulle göra och det enda var att jag hade en liten torr känsla i luftvägarna. Tänkte att det kanske var ovanan att ta i som gjorde att det blev så.

Igår fick Ebbah diagnosen Streptokocker. Jag tänkte att jag kanske klarat mig undan eftersom jag varit feberfri ett tag och inte haft ont i halsen på länge. Dessutom så hade jag ju haft två dagar då jag känt mig frisk.
Men det verkar väl som om jag har någon bakterie som lurar i kroppen ändå och som nu skrämdes fram av fyrorna igår. Kände mig trött idag, inget konstigt kanske med tanke på att jag sovit lite. Men jag brukar ju kunna sova lite hur många dagar som helst utan att bli så här matt som jag var. Så jag kollade kroppstempen. Ridå.

Det får bli ett besök hos vårdcentralen imorgon, så får vi se om jag kanske kan få lite antibiotika.

2 kommentarer:

  1. Gaaah!
    Jag lider med dig!
    //Martin

    SvaraRadera
  2. Ironi! Jag som idag berättade om dig för mina kollegor om när du var till Östersunds CK och höll föredrag att du inte var rädd för handskakningar med förkylda och typ aldrig blev sjuk....

    SvaraRadera