Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-19

Gråmulet

Hej vänner!

Det här julvädret ser ju inte allt för lovande ut. Bara plusgrader hela vägen till den 28:e om man kollar YR.no's prognos för Falun. På vintern så ska det vara vinter, alltså med temperaturer på den kalla sidan av nollan. Istället så blir nu allt grått, blött och trist. Följer några bloggar från norr där det levereras vinter, tycker lite synd om folk söderut som alltid har vintrar på fel sidan av nollan och jag hoppas innerligt att det här går över snart.
Vitt, krispigt och friskt. Så ska vintern vara.

Igår var en sjuk dag på grund av två saker. Det ena var givetvis att skridskofilmen blev så viral, vilket gjorde att så många hörde av sig på olika vis. Uppskattar verkligen era hejarop och tips om vart ni sett mig eller mitt klipp. Känns så himla overkligt att så otroligt många människor har sett mig på nätet igår. Lite läskigt också.
Det andra var att jag hade helt fantastiskt ont i ryggen. Alltså det gjorde så fruktansvärt ont att jag mådde illa av smärtan stundtals och jag hade väldigt svårt att röra mig. Tog ändå en promenad vid lunchtid, för näst efter att ligga på rygg i soffan så var det att gå som gjorde minst ont och att spendera hela dagar i soffan är ju inget alternativ. Med fyra barn så slapp jag i alla fall oroa mig för att spendera eftermiddagen i soffan...

I väntan på att den här dagen ska ta fart så får ni tre bilder från gårdagens promenad:

2 kommentarer: