Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-13

Lunkar på


Hej älsklingar!

Fick sovmorgon idag och vaknade upp precis i tid för att stressa iväg till Karlsbyheden där Filip hade hockeyträning. Minus nio grader, jo jag tackar. Filip tappade det med en kvart kvar så vi styrde ut till omklädningsrummet. Lärorikt och något att arbeta med. Älskar ju det här med idrottspsykologi och med egna barn så får jag ju en del tid att använda mig av det där också. Men, man ska också komma ihåg att barn är barn och är i olika faser hela tiden. Mycket växer bort, men det skadar ju inte om man kanske styr dom i rätt riktning ibland och som förälder ska man ju inte bara vara kompis.

Efter hockeyn så mellanlandade vi på stan innan vi åkte hem för mat. Efter att vi ätit så skulle jag ställa mig upp och då fick jag typ kramp i hela nedre delen av ryggen. Har ju haft ont där ett tag sedan min höft efter att ha halkat omkull, ni vet? Nu spårade det hela ur totalt. Skräprygg. Börjar nästan känna mig som Adam Steen nu.

Ni som undrar över min sömn så har jag bara sovit 44 av målsättningens 49 timmar denna vecka. Sjukdom tog bort lite tid, men även det här med att vila från träning gör ju att kroppens rutiner ändras... Nåväl. Skit är skit oavsett orsak.
Känner mig i alla fall lite bättre idag än igår då jag kände mig riktigt risig på kvällen. Som det känns idag så är det inte långt borta innan jag vaknar upp och känner mig frisk igen. Hoppas hoppas!

Jag hade ju en liten förhoppning om att den här sjukdomsperioden skulle gå över ganska snabbt och dessutom göra min rygg bättre igen med lite vila. Istället så har ryggen blivit mycket sämre och jag har nu bockat av åtta sjukdagar. Ebbah, som ju blev sjuk ett par dagar före mig hade en friskdag i veckan men har annars haft feber sedan förra fredagen. Jag slipper i alla fall feber sedan några dagar tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar