Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-12

Ett steg framåt och två steg bakåt

Hej vänner!

I morse förmiddags så antydde jag ju att det kändes lite bättre igen. Nu på kvällen så känns det inte bara sämre än i morse utan även sämre än igår. Kul kul. Med lite tur så är jag kanske frisk till nyår?!

Har idag sett Therese Johaug dominera damernas längdskidtävling. Norge var etta till femma och en stackare i norska laget blev bara åtta. Johaug tävlade i knappa 36 minuter men vann med över en minut. Bästa icke-norska 1:40 efter och bästa svenska blev Kalla på en sjundeplats, 1:44 efter.
Senare på dagen så kollade jag på en annan sport där ett eller ett par länder dominerar, nämligen damernas VM-final i innebandy. Blev en tight historia mellan Sverige och Finland som avgjordes på straffar till Sveriges fördel.

Innan innebandyn så var Frida, Ebbah och jag ut på en promenad och jag passade på att lufta otpiken i mobilkameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar