Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-07-13

Plötsligt i Lindvallen

Hej vänner!

Ronya frågade häromdagen ifall vi skulle åka någonstans och sova över där. Det skulle finnas fina ställen att cykla på sa hon, så jag sa "kör!". Igår packade vi in hela familjen, en massa packning, min cykel och så drog vi till fjälls. 

Så nu är vi här. Vi tog ingen barnsäng åt Frida utan tänkte att hon kunde sova mellan oss. Det ångrar jag nu. Hon vaknade typ halv sex i morse. Efter ett tags kämpande gav jag upp och tog henne på promenad i vagnen. Hon somnade, jag gick hem, la mig och så vaknade hon igen. Så jag klädde på mig igen och tog en längre promenad. När jag kom tillbaka till lägenheten vid klockan nio så hade jag fått ihop nästan 9000 steg denna morgon. Före frukost. Bra start på dagen!
Frukostbuffén satt fint kan jag lova! 

Nu ska vi snart bada äventyrsbad på Experium.

In i dimman!

Utsikt från rummet.

Har hittat en del stigar upp på en del fjäll via http://kso2.lantmateriet.se/ men vet inte skicket på dom. Det kan ju vara sten eller myrmark och då går det långsamt... Skulle vilja lägga in rundan i min cykeldator men Garmin Connect har ju bara vägar och inga stigar, så det går inte via Connect. Har därför frågat om sidor där man kan rita stig-rutter via mina sociala kanaler och fått en del tips som jag ska kolla på senare. Vet dock inte om/vad jag hinner med någon äventyrsrunda. Vi får väl se helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Men ni bor ju redan i fjällen.
    Enligt Anna KB gick väl skid VM i de svenska fjällen

    Roger Lida Cx

    SvaraRadera