Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-07-31

Cykelplaner för helgen?

Jimmy Bodin på väg uppför en backe igår.

Hej vänner!

Vad har ni för cykelplaner för helgen? Dela gärna med er. Jag har nämligen själv inga som helst planer för cyklingen framöver, mer än att jag ska köra Finnmarksturen nästa helg. Borde planera något så att det blir ordning och reda. Jag gillar ju sånt. Ordning och reda alltså.

I tisdags när jag cyklade genom gruvområdet med Daniel och Christian så blev jag lite sugen på att köra min crosslångloppsbana, den startar och slutar nämligen vid gruvan. Kanske göra någon variant av starten. Jag gillar ju banor med vettiga starter... Alltid kul att tänka lite kring banor, tycker jag. Gårdagens grusdistans med korta inslag av stig tillsammans med Jimmy gjorde mig bara mer sugen på att köra denna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar