Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-08-01

Ett klassiskt pisspass


Hej vänner!

Träning sent på kvällen, kände mig stressad över att träna, kände mig trött och kände mig tom på energi. Som upplagt för ett klassiskt pisspass alltså. Tänkte mig backintervaller i Norlingberg men lyckades väl bara köra en uppvärmningsbacke. Åkte ner för att ladda på mer andra gången men slog istället av. Surade ihop en smula innan jag samlade mig och bestämde mig för att köra Törnbergs väg och Rog-skramlet. Lyckades i alla fall med det och var inte jättelångsam på Törnbergs väg.
Tänkte mig en grusvägsintervall på väg hem också men huvudet kunde inte förmå kroppen att ta i.
Bara att bryta ihop och komma igen.

På vintern och våren räcker det för mig att titta på en backe så rusar pulsen. Nu måste jag ta i skitmycket för att hålla pulsen på en anständig nivå. Dumt att klaga egentligen, men när skallen inte orkar bjuda upp till dans så blir det ju rätt segt.

Solnedgång vid Rogsjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar