Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-08-28

Bil med pungkulor drog en helikopter

Ny mobil = bättre mobilkamera = fler bilder = gladare bloggläsare?

Hej vänner!

Inget cyklat idag. Men jag har gjort och sett annat istället:
En groda. Vi har massor av små grodor på och kring gården. Till vår källare så har vi en dörr så man kan komma in direkt utifrån. Det är en liten trappa ner till dörren där och idag räddade jag 12 små grodor som tagit sig ner men inte kunde komma upp. Undrar hur många det är imorgon? Det känns som om jag borde bygga en grodtrappa så att de kan ta sig upp själva...

Åkte sedan till Resecentrum med Frida. Såg då en bil med pungkulor som drog en helikopter. Ingen helt vanlig syn...

Faluns nya resecentrum invigdes idag och då jag jobbar med kollektivtrafik när jag inte är föräldraledig så kändes det angeläget att vara på plats. Det har blivit riktigt fint där och det var himla trevligt att få träffa en massa arbetskamrater igen.

I kväll åt vi på McDonalds här i stan, El Maco är ju tillbaka och det är en klar favorit hos mig!

Nu ligger jag i soffan med benen högt och mår lite dåligt över att inte ha tränat något idag. Dygnet är ju inte över än, men jag är rätt så trött också så det blir inget trampat idag. Tur att det högst troligt blir en dag också imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar