Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-08-30

Gratis saft ❤

Ebbah bjöd på gratis saft idag. Samtidigt försökte hon kränga lite leksaker. Två cyklister stannade för saft i alla fall, tur det. Om jag skulle vara ute och cykla och se en skylt med "gratis saft" så skulle då jag stanna i alla fall...

Jag skulle vilja säga att jag inte gjort så mycket idag och det har jag kanske inte heller. Men, jag har i alla fall lagt nya stenplattor på gången från parkeringen till vår trapp. Det var ju lite pyssel åtminstone och dagen känns välanvänd. 10629 steg säger klockan och det är ju bra det.

Planerar för en sådan där sen träning idag. På testcykel. Ska bli kul. Oerhört laddad. Har alltså fortfarande inte lagt upp en vettig plan för det där men hoppas ju på under och enhörningar för att rädda passet.

Roberto Vacchi vann Kristallen idag för bästa sport-tv-profil. Så himla värd det priset är han. Han gör ju så mycket bra för både cykelsport och annat hela tiden, så att få ett så här fint pris var han väl värd.

1 kommentar:

  1. Fett med gratis saft, Ebbah är välkommen som saftutdelare och leksaksförsäljare på våra turer här iaf :D

    SvaraRadera