Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-07-10

Inte många knop

Hej vänner!

Jag skulle ju fixa med mejl och datorns skrivbord idag. Inte gjort. Istället så har jag röjt en hel del i cykelrummet. Måste ju få det där bra någon gång. Har ni förresten bra tips på klädhängare för cykelkläder? Jag vill alltså inte ha cykelbyxorna och tröjorna i någon låda, utan det ska vara mer lättöverskådligt. Typ någon form av ställning att ha framme kanske? Eller gärna på väggen.
Skulle egentligen behöva en walk in closet...

Apropå kläder... Är det någon som behöver cykelkläder? Jag minns när jag var ny i cykelsporten. Det är ju inte direkt gratis med cykelkläder och som ung så är man kanske inte så sponsrad ( i alla fall om man är talanglös som jag var ) eller rik så att man köpa allt man behövde.
Jag har nämligen lite jättemycket för mycket cykelkläder. Bra skick, men liksom fel sponsortryck på osv. Så därför ligger dom i någon säck och skäms. Om någon vet någon som behöver cykelkläder så kan ni väl höra av er. Jag har lite allt möjligt och det mesta är väl troligtvis i storlek small. Handskar strl. 10.

Nåväl, eftersom jag fixat en hel del i cykelrummet så har jag inte dåligt samvete för att jag inte rört mejlen och skrivbordet på datorn. Men dagen är ju inte över än! 

Helgen som var så bestämde sig vår sprängfyllda kyl (vi hade gäster på helgbesök...) sig för att dö. När det var varmt. Så när jag kom ner på förmiddagen och öppnade kylskåpsdörren så var det 23 grader varmt därinne. Idag kom vår nya kyl/frys. Det på bilden ovan väger 131.8 kilo, så jag skickade ut några rop på hjälp.

Starkingen Jimmy Bodin och Lasse-farfar kom förbi och med alla våra krafter så lyckades vi få in den i köket. Där står den nu och håller på att bli kall. Eftersom det här åbäket innehåller både kyl och frys så kommer vår nuvarande frys att flytta ner till mig nere i källaren. Det blir alltså en vörtbröd-frys!

Vi har också spenderat drygt tre timmar av dagen på Sporty's Lekland. Filip lackade dock ur och bjöd på pisshumör. Kul kille!

Aja, ni förstår. Dagen har rullat på och jag har inte tränat. Än. Känner ni någon som behöver cykelkläder..?

3 kommentarer:

  1. Kläder mottages tacksamt emot till en fattig 2 barns far.
    Mvh rjohansson75@Hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Har visserligen en omgång cykelutstyrsel. Men när du nu är en S kille så är det ju aldrig fel, du kan ju ge mig som värdelös på MTB cyklist, från den sponsorn du hatar. Men man vet aldrig ! ibland är dålig reklam bra reklam! You never now..

    SvaraRadera
    Svar
    1. skicka ett mejl till henrikoijer@gmail.com

      Radera