Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-07-11

Morsning korsning!

Nu är det kväll, strax dags att lägga Frida för natten och sedan stupar väl ungarna en efter en. Det är ju fyra "små" här i hushållet. Ronya jobbar halvnatt så jag fixar väl biffen på egen hand.

Förmiddagen spenderades med att fixa med nya kylen, så den är nu välfylld och står på rätt plats. Jag frostade också av den gamla frysen och det har ju varit istid därinne så det var verkligen på tiden. Sedan var det matlagning, ätande och tour-tittande. Plötsligt var det nästan kväll?!

Paolini förresten, vilket pucko. Nu har jag väl förstått att han är en partyprisse, men oavsett hur han fått i sig kokainet så tror jag inte det beror på att han skött sig exemplariskt. Vad tror ni?
Vuillermoz seger var snygg idag. Älskar sådana där avslutningar när man riktigt känner hur mjölksyran sprutar. Kul också att en kille som köpt sig in i laget nu vann en etapp på touren. Gissar att han inte behöver köpa sig in i något lag till nästa säsong...
Lagtempo imorgon förresten, inte min kopp med thé. Tycker så synd om de som har ambitioner i totalen men tävlar för "fel" lag.

Tvingades idag avbryta TV-tittandet med knappa 9 kilometer kvar för att springa ut i skogen och rädda Ebbah, som hade klättrat upp för en stor sten men inte vågade ta sig ner på egen hand. Hann dock tillbaka för att se sista 3-4 kilometerna (varför tryckte jag inte bara på pause?!).

Har faktiskt gjort en sådan där "borde" sak idag också. Inkorgen är nu rensad! Kul med så många mejl med frågor från er som läser här, hoppas ni inte blir allt för ledsna över att jag inte svarar direkt. Ambitionen finns där, någonstans. Måste nog schemalägga e-postandet i min kalender. Typ.

Det här med mina gamla cykelkläder förresten. Min ambition är ju att i ett första steg SKÄNKA bort kläderna till cyklister som kanske behöver cykelkläder. Till alla som vill KÖPA kläder så kan jag väl ha någon form av loppis senare där jag säljer resten av plaggen billigt.
Det är ett tiotal som har hört av sig med önskemål om cykelkläder, känns riktigt kul att dom nu kommer till användning hos folk som kommer att använda dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar