Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-07-03

Dags för kortbane-SM i Sundsvall, se det live hos SVT!

Damerna startar 9:30 och kör 45 minuter + 3 varv
Herrana startar 11:15 och kör 60 minuter + 3 varv
Startlista kortbane-SM damer
Startlista kortbane-SM herrar 
Mer info hos arrangören Sundsvallcyklisterna.

Ni kan se damernas lopp live här: http://www.svtplay.se/video/3039660/sm-veckan-cykel-kortdistans-damer/sm-veckan-cykel-kortdistans-damer-sm-veckan-cykel-kortdistans-damer
Ni kan se herrarnas lopp live här: http://www.svtplay.se/video/3039664/sm-veckan-cykel-kortdistans-herrar/sm-veckan-cykel-kortdistans-herrar-sm-veckan-cykel-kortdistans-herrar
Eller, kika på SVT1.

En kul grej är att man hos Svenska Spel kan spela på cyklisterna som deltar. Alla damerna (det är bara 11 anmälda...) och åtta av de 36 herrarna har fått odds:
Jag spenderade alla mina 163 kronor som jag tydligen hade på mitt konto där. Har inte använt det kontot på år och dagar så det var ju en positiv överraskning. Damernas lopp tycker jag är helt klart mest spelbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar