Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-07-26

Dags för Engelbrektsturen!


Idag blir det smutsigt. Idag blir det kul. Idag ska jag kriga hela vägen och för varje placering.

Just att det blir så skitigt ser jag fram emot lite extra. Har ny kassett och kedja. Bytte växelvajer och hölje här om dagen just för att det ska bli skitigt. Alltid härligt med växlar som fungerar i leriga förhållanden. Däcken är väl inga lerdäck men nya och fina. Bromsbeläggen är också helt nya, kan ju vara kul med bromsar när cykeln flyger fram i skogen.

Igår kollade jag på videoklippen från min Garmin Virb Elite när Jens och jag körde banan. Kollade alla skogspartier och så. Skönt att ha lite koll på banan.

Placering troligtvis mellan 10 och 15, men jag ska försöka vinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar