Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-09-08

Bilder och resultat från Anundsloppet 2013

Ja, jäklar ja. Sedan jag kom hem har jag krampat i bägge fötterna, ena vaden och halsen. Dessutom har jag haft krampkänning i ryggen. Det kommer att bli en spännande natt detta. Helt galet att vi hade 25 grader och sol idag, det blev riktigt varmt och tillsammans med ansträngningen så har musklerna fått bekänna färg.

Ville egentligen bara berätta att jag blev 21:a idag och tog poäng! Sjukt nöjd med det då poäng varit mitt mål denna säsong och nu har jag lyckats två gånger i år. 18:e på Östgötaloppet och så 21:a idag. Topp 22 får ju poäng. Mina resultat i SWE-Cup 2013 har varit: 18, Varvad, 26, DNF, Varvad och 21:a. Inget man skriver proffskontrakt på, men med lite träning så kanske det kan bli kamp om lite fler poängplaceringar nästa år? GP-lopp måste jag bli bättre på... Även om vi kanske slipper dom i cupen 2014?

Här hittar ni resultat från Anundsloppet 2013.

Foto: Swyzak

Den här bilden har jag stulit från Hannes blogg.

Här har Cramo Go:Green Future:Girls lagt upp 162 bilder: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.483534508409299&type=3&l=bb3e4d44ce
Här finns 12 bilder: http://www.flickr.com/photos/40365317@N06/sets/72157635441235114/
Har sett några ströbilder på Facebook, Twitter och Instagram. Någon som har länk till bilder från loppet?

1 kommentar:

  1. Det får väl gå för den här gången din tjuv :) Förstår inte var du hittade spurtbenen igår. Men det är väl det som kallas rutin?

    SvaraRadera