Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-09-05

Dagens träning

I morse var jag ju uppe alldeles för tidigt för att köra kroppen trött. Körde en halvhjärtad runda runt Skuggarvstempot, fortsatte runt Varpan där jag körde fyra långspurter och tog mig sedan till Krondiket för en kort backintervall. Därefter åkte jag hem, väckte barnen, klädde på dom, gav dom frukost och cyklade till dagis/förskola med dom. Trodde inte att jag hade så mycket mer kvar i benen men mejslade ändå på bra i motvinden ner till jobbet. Efter jobbet hade jag en lätt medvind och bråttom, så det gick i 36 km/h. Kul att cykla fort, men fortare ska det kunna gå. Fick ihop dryga fyra timmar idag.

Nu har jag sovit för lite i några nätter och kört riktigt hårt idag. Är aptrött. Ska sova ända till 07 imorgon och ha en härlig vilodag. På lördag kör jag ett väckningspass och på söndag är jag förhoppningsvis redo för den sista deltävlingen i SWE-Cup: Anundsloppet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar