Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-09-04

Testcykel igår och lagtempopendling idag

Hej och god morgon!

Igår kväll brände jag av ett Åstrand test och fem trettiosekundare på testcykeln. Var väl klar klockan elva ungefär. För att varva ner så fixade jag lite småsaker med mina cyklar efteråt, somnade kanske halv ett eller något liknande. Vaknade sedan kvart över fem i morse och nu så ska jag strax ut för att möta upp Jesper Hjortsberg, Jonas Djurback och Lars Bleckur för att klämma en lagtempopendling tillsammans. Det kan bli intressant.

2 kommentarer:

  1. Hur gick det på 30 sekundarna? Detaljer bitte!

    Johan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick lite för lätt, vilket berodde på att en rem halkat snett. Men spurta, det gjorde jag.

      Radera