Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-09-22

Nylimmat och Cykelvasan är fullbokad

Har limmat på ett par crosstuber från Continental på mina lågprofilhjul

Har nu insett att jag vill ha minst tre par cross-tubhjul. Ett par tävlingshjul, ett par reservhjul (på en reservcykel?) samt en uppsättning hjul med alternativa däck. Det känns som om jag måste ut idag för att testa om jag limmat bra.

Idag öppnade och stängde anmälan till Cykelvasan. Det antal startplatser som Vasaloppet släppte gick givetvis åt på minuter. Jag var inte på tårna och såg på sociala medier att anmälan varit i full gång. Dock så vet jag ju att det kommer gå att köpa startplatser i sommar till ett lägre pris. Så träna bara på ni som vill köra, startplatser kommer att finnas till er som verkligen vill köra.

2 kommentarer:

  1. Hur limmar du crosstuber på carbonfälg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På samma sätt som jag gör med alufälg.

      Radera