Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-09-05

Tidig morgonstund

Tydligen är det mörkt tidigt på morgonen!? Startade min Garmin 04:53 idag, vill man cykla så hinner man.

Dags för Skuggarvstempot! Tiden blev ju allt annat än rekord, men jag hade inte väntat mig några stordåd heller.

Vid halv sex ungefär började det att bli ljust

Kom hem med 2:07 på klockan och trötta ben. Nu har barnen fått i sig frukost och det är dags att cykla till dagis och förskoleklass. Sedan skarvar jag vidare med en jobbpendling. Blir sen ankomst till jobbet idag, men det kan det vara värt.

9 kommentarer:

  1. Härligt, den där halv sju-bilden är ju bara underbar.
    Vad kör du med för lyse fram?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör med en Silva Pavé. Var osäker på hur mycket batteri som var kvar så jag hade en extra lampa i reserv.

      Radera
  2. "Vill man cykla så hinner man" Fantastiskt uttryck, jag hoppas att jag kan låna citatet av dig.
    Krister

    SvaraRadera
  3. Inspirerande.Börjar 05.30 i smedjebacken men kan du så borde jag kunna göra liknande framöver :)

    SvaraRadera
  4. Hinner du få någon kväll kvällen innan eller går du och lägger dig samtidigt som barnen för att lyckas komma upp så tidigt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick nog sova ca: 5 timmar. Funkar för enstaka nätter, men inte allt för många i följd. Förra natten sov jag 4:45 ungefär så i natt sover jag nästan 8. God natt!

      Radera