Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-09-17

Nystart, omstart

Efter en åtta dagar lång viloperiod så vevade jag igång kroppen med en jobbpendling i morse

Lite lång startsträcka hemma innan jag kom iväg denna morgon, mest beroende på att jag inte gjort i ordning något igår kväll. Bättre rutiner, effektivare morgon och tidigare ankomst till jobbet är något att jobba för. Idag var det mest skönt att komma igång igen, tänkte cykla mest för cyklandets skull ett tag men senare ägna mig åt lite mer strukturerad träning. Pulsen går ganska lätt att skrämma upp när benen inte lärt sig trampa med kraft ännu.

Gjorde en invägning i morse också och vågen visade på mysiga 72.3 kilo. Har gått upp lite i vikt på slutet av säsongen och låtit mig göra det också. Tänkte behålla hullet under vintern och sedan försöka fokusera mer på att komma i form under det nya året. Nu väntar en period där jag ska cykla och träna bara för att jag gillar att cykla och träna. Efter årsskiftet ska jag börja tänka mer på eventuella målsättningar och att prestera mera. Jag tänker vara lagom laddad i början av vinterträningen för att närmare säsongen trappa upp den mentala peppen och sedan ha en fantastisk sommar 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar