Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-09-07

Har varit ute och luftat benen

+20 och solsken idag, inte allt för illa.

Har nu varit ute och väckt benen. Körde runt Varpan så fort jag kunde vilket innebar att jag klarade av dom 13.8 kilometerna på knappa 21 minuter. Inget nytt KOM på Strava-segmentet, men bara 22 sekunder från min bästa tid så det var ett bra besked. Det var faktiskt riktigt trivsamt att vara ute och cykla idag, bra ben, inga måsten idag, inga tider att passa och vädret var ju som sagt helt okej det med.

På väg mot Varpan så träffade jag på Johan Landström och Jesper Larsson och fick väl en så trevlig pratstund där. På väg hem så stannade jag till på Intersport för att köpa lite sportgodis att stoppa i fickorna till imorgon.

Nu är det käk, återhämtningsdryck och Vueltan som gäller. Benen högt och skaka vad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar