Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-06-12

Hålligång

Från 05:10 till 20:38 idag. Då kraschlandade jag i soffan efter att ha lagt barnen.
Cyklade hem från jobbet idag och blev för första gången riktigt kränkt. Körde backintervaller för att straffa mina grisben då en cyklist plötsligt kommer ikapp mig (under en av mina intervaller!), klickar ur ena pedalen och trampar förbi mig. Nu var det visserligen inte vilken cyklist som helst, nej det var Magnus Darvell minsann! Nu tog jag för en gångs skull inte kort och för en gångs skull så tog faktiskt han ett kort. Trodde vi i alla fall men senare visade det sig att det inte fanns någon bild i hans telefon. Så ingen bild från den kränkningen.
Cyklade direkt till dagis, hämtade hem barnen, fixade mat och duschade, gav barnen mat och packade lite grejer och drog sedan på styrelsemöte med barnen. Där roade de sig hyfsat och efter ett tag körde de testcykel, då blev det tyst på dom.

Nu har frugan kommit hem från sitt kvällsskift på nya sommarjobbet och jag ska väl försöka stilla hungern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar