Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-06-01

Breakfast like a boss

Klassisk HCHF-frukost

Sitter här och fuskar med energiintag före tempopendling, vart är världen på väg egentligen? Ska tempopendla med ryggsäck idag så det blir nog ingen höjdartid, hög ansträngning står i fokus.
Fick hem lite prylar igår, bland annat ett par landsvägsskor som ni får se senare idag. Har inte tagit mig tid att fota allt, men det kommer väl i helgen kanske. Nu när jag har nya skor bredvid mig så känns det ju som om jag skulle behöva nya pedaler/klossar också. Dels känns det ju lite trist att tvinga på ett par sprillans nya skor ett par slitna klossar, och även om jag köper nya klossar så har ju mina pedaler några år på nacken. Sen har vi ju det faktum att jag antagligen inte får loss klossarna från de gamla skorna utan att något måste gå sönder...

1 kommentar:

  1. Klossarna måste du ju byta, men pedalerna tror inte de är äldre än mina look pp76 ifrån -88 :)

    SvaraRadera