Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-06-09

Långcykling MTB

Spenderade fem timmar tillsammans med min MTB och en massa faluskog idag. Hittade en skogsödla och en man som cyklat vilse: 
- Nu jävlar är jag vilse, sa han. 
- Då har du kommit rätt, svarade jag och syftade dels på att jag hittar i skogen och att MTB bedrivs bäst vilse.
I övrigt gick det mesta bra även om stormar och avverkning har förstört delar av min skog, lite trist. Tyckte att jag orkade driva på bra ända till slutet och benen kändes mycket bättre än i torsdags. Att cykla ensam säger dock inget om formen om man inte tävlar mot sig själv då förstås. Tog en del kort och kom hem trött.

På väg upp för Kunterberget

Sprättar'n

Fint i Källslätten (omgivningarna också!)

Sätertägten, här skulle man bo!

3 kommentarer: