Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-06-27

Jobb(ig)pendling

Rullade ifrån dagis i morse och hörde att det skramlade lite från cykeln, insåg snabbt att det var kassetten som inte satt riktigt fast efter helgens skruvande. Såg då flaggorna utanför Sportson och chansade på att någon var där. Mycket riktigt så var den alltid så trevlige och glade Mattias där och han drog åt min kassett omedelbums.

Först kliva av idiotstum från landsvägs-SM följt av två vilodagar hade gjort kaos med mina ben. Men nu när finvädret anlänt (skrev ett inlägg om det igår!) så var det lika bra att sota ur systemet och komma igång igen innan det är för sent.

Bortsett från att det står en festival på min pendlingsväg så måste jag säga att jag inte märkt av den speciellt mycket. Den bara är där. Bilen på bilden valde för övrigt att åka in på den gång och cykelbana som jag kom ifrån. Trots att jag var så himla duktig och pekade på skylten åt bilisten...

Dota!

1 kommentar: