Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-06-19

Gammalt

Jag har ju varit alldeles för upptagen med mig själv (i min egna blogg...) dom senaste dagarna och inte nämnt att:
- Emil Lindgren inte får åka OS
- Fredrik Kessiakoff tvålade dit Cancellara på hans hemmaplan och vann tempot i Schweiz runt
- Jonas Ahlstrand fått ett stagiarekontrakt (provkontrakt) med Team Argos Shimano
Men det där håller ni väl koll på så bra utan mig ändå. En tråkig nyhet och två jättebra nyheter med andra ord.

Sedan så följer jag Andreas Lindén, som cyklar genom Sverige ensam och försöker göra det på under 100 timmar för att ta ett rejält rekord på den sträckan. Den jävla tokstollen. Det började ju bra med knäproblem redan efter tio timmar, men då hade han ju bara 90 timmar kvar genom landet. Imorgon bitti ska han vara på plats i Treriksröset är det tänkt. Man kan följa honom via utmaningens hemsida eller som jag gör, via hans Twitter. Nu har han slutat med "längre" sammanhängande sömn utan kör tiominuters powernaps för att inte benen ska bli för stela, han har passerat Arvidsjaur, är på väg mot Jokkmokk och har fruktansvärt ont.
Själv sitter jag vid köksbordet, äter frukost, lyssnar på fågelkvittret utanför fönstret och bloggar. Och ni behöver inte oroa er för min fot, smärtan är nu borta helt!
Men ååååh... motvind och regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar