Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-22

Läget just nu

Proppmätt.
Tårna mår lite bättre än igår och låren gör inte så ont. Igår hade jag en del känningar främst i utsidorna av låren och också ljumskarna. Men nu känns det alltså bättre.
Förmiddagen spenderades med Ebbah som var sjuk igår och därför hemma från dagis idag, trots att hon varit frisk hela dagen. Mitt på dagen sov hon och då gjorde jag en del Falu CK-relaterade ärenden. När Ebbah vaknade igen så åt vi mat och gick sedan och handlade. Hämtade Filip på hemvägen och hemma så förberedde jag för en pastasallad. Sedan bar det av för en träff med en blivande sponsor åt Falu CK. Inget kontrakt skrivet än så jag avslöjar inte vilket företag det rör sig om. Men vi var överrens och skakade hand på det så det kändes väldigt bra.
Hem, äta mat, bli proppmätt och kasta ungarna i sängen. Nu ska jag göra lite annat och förhoppningsvis äta Chips med dip i kväll. Måndagar är också fredagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar