Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-10

God natt

Ska jag ha denna som ny header kanske? Den somriga bilden känns inte riktigt vinter.
Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat med en hemsida. Inget avancerat i PHP, utan jag fegar med HTML som jag känner mig hemma i. Gör sidan åt ett företag inom vintersportsbranschen och prio ett är att få den klar och ute på nätet snabbt. Därför blir det en sida i HTML först, och sedan gör jag nog en mer dynamisk sida i PHP när jag har mer tid på mig.
Ni undrar säkert hur det är med min mage. Jo, igår morse kändes det lite bättre och det gick att cykla utan att det kändes något alls. Men när jag tränat klart och tagit den obligatoriska bilden till bloggen så tänkte jag mig inte för, utan hoppade upp på cykeln på äkta cyclocross-manér. Detta gjorde att magmuskulaturen sträcktes ut och jag fick förbannat ont igen. Nu har jag aldrig någonsin blivit knivstucken, men jag kan gissa att känslan är nog ungefär densamma som det jag kände i hoppögonblicket. Idag har magen varit sämre än igår morse, men imorgon är en annan dag. Hoppas att det läker snabbt, för jag behöver åka mycket skidor och dessutom köra ett par till tävlingar inför Vasaloppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar