Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-18

Falu CKs ordförande har avgått

Mer om det kan ni läsa här: http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=507745
Det är alltså inte om någon kris eller något bråk som gör att Per Helin väljer att avgå utan det är av personliga skäl. Per har gjort ett bra jobb i styrelsen och vi tackar givetvis honom för den tid han varit med.
Min titel i styrelsen har varit Vice Ordförande, vilket betyder att nu när vi inte har någon ordförande så är det jag som axlar ansvaret och uppgifterna som normalt ligger på en ordförandes axlar. Ny ordförande väljer man på årsmötet. Jag tackade ja till att vara med i styrelsen för att jag ville vara med och påverka föreningens utveckling och nu får jag verkligen chansen till detta. Inget som jag hade räknat med i höstas kanske, men det skall bli väldigt spännande, intressant och jag är väldigt motiverad inför uppgiften.
Som jag tidigare har skrivit om så har vi ett föreningsmöte tisdagen den 23:e februari, läs mer om det på http://www.faluck.com/ och anmäl ert intresse så vi vet på ett ungefär hur många som kommer.

1 kommentar:

  1. Ojoj, nu får jag passa mig. Hujeda mig vilket tryck det kommer bli i klubben =D
    Lycka till!

    SvaraRadera