Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-15

Vår igår, kallt idag

Igår på när jag cyklade så kunde jag känna hur solen värmde min rygg, idag kunde jag känna hur de fjorton minusgraderna försökte beröva mig känseln i mina tår. Men det är vackert också när det är kallt. Måste vara solen som gör att allt blir så vackert nu.
Igår hade jag faktiskt inte ont i min mage. Muskeln som jag haft ont i känns dock spänd och stram, men det smärtade aldrig under gårdagen. Lite svårt att förklara känslan, det känns lite som ärrvävnad i magen när jag testade att sträcka lite på mig. Ska prova att åka lite skidor idag, kanske jag kan göra illa mig igen.
Tog ett par bilder när jag gick till dagis, för er skull. Ni kan gissa vilken kamera jag använde för bilderna. En lycklig vinnare får en godis.



2 kommentarer:

  1. Du har tagit kort med din Sony Ericsson Satio. Själv gjorde jag lika som dig och tog kort i finvädret, fast med min Sony Ericsson c901 som jag köpt med ärliga pengar ;)

    SvaraRadera
  2. Du tog kort med din iPhone, som du påstår vara en Satio?

    SvaraRadera