Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-05

Weekend i Stockholm

Här hemma gör vi oss i ordning för en weekend i storstan. Vi åker med ett tåg som går om tre timmar ungefär, och vi kommer hem på söndag. Smyger med mig löpardojorna så jag kan röra lite på mig där nere. Annars blir det för många vilodagar. Kul att få lite ont igen och löpsteget behöver väckas. Hur ska jag annars kunna ta en bra tid på 3000 meter när snön försvunnit? Det hade ju varit kul att åka lite skidor där nere, men att släpa med sig den utrustningen tillsammans med allt det andra vi måste ha med finns inte på kartan.
Ska bli kul att komma ner till byn igen, se hur läget ligger och köpa godis på Kistagrossen.

2 kommentarer:

  1. Kistagrossen? Vad är det, det har jag missat och jag brukar göra en runda i Kistagalleria när jag är i storstan

    SvaraRadera
  2. Ligger utanför gallerian. http://www.kistagrossen.com/

    SvaraRadera