Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-11

Hace frio hoy


Blev det där rätt? Sitter skolspanskan som gröt i Gundes mage?
Barnen är på dagis, jag handlar och försöker få tag på en som jag borde pratat med för många dagar sedan. Men våra scheman tycks inte matcha så bra. När jag har handlat så ska jag hem för frukost och mer jobb med den där hemsidan. Tar en paus för lite cykelträning innan Emily kommer hem med en kompis halv två. Då äter jag lunch och gör förhoppningsvis det sista på hemsidan innan barnen ska hämtas klockan tre. 

Att det blir cykelträning beror på att jag fortfarande inte är hel i magen. Trök.

1 kommentar:

  1. Jodå, nog är det kallt idag. Kul att du bloggar på spanska samma dag som jag tar upp spanska studierna...

    SvaraRadera