Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-17

Min kompis Björn Ferry

Igår vann Björn Ferry OS-guld i publiksporten skidskytte. För mig var det mer glädjande än Charlotte Kallas guld. En stor orsak till detta var nog det faktum att Kalla skulle komma hem med minst ett guld samtidigt som Ferry inte hade något medaljtvång från svenska folket.
Angående rubriken så har jag ju länkat till Björn Ferrys blogg i väldigt lång tid. Ni hittar den under Länkar, ganska långt ner. Kompisar länkar ju till varandra, så jag förväntar mig nästan en länk tillbaka. Det skulle passa ganska bra idag faktiskt. Björn, läser du detta? Tror nämligen att ett OS-guld genererar rätt bra trafik till den personliga bloggen/hemsidan (kolla hans gästbok...).
Appropå Kalla så har jag igår fått 14 helt unika besökare som sökt på olika fraser innehållandes Charlotte Kalla och doping, vilka härliga gamar det finns där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar