Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-12

Vill ni veta hur trött jag är?


Bilden är tagen av min mor och det är kanske femton kilometer kvar till mål. Eller något liknande.
Jag är så trött att jag inte ens orkar blogga, då förstår ni säkert hur trött jag är. Bjuckar dock på en bild, då jag vet att ni inte kan få nog av mig. Har fler på lager. Kommer väl upp imorgon. Ni som fångat mig på bild kan väl skicka ett mejl med lite bilder till henrik@cyclocross.se? Jag har bara fått tre mejl med bilder än. Ös på!
På min första träningstävling 1997 slog jag Magnus Darvell, i min sista tävling som elitsatsande var jag åter före honom i mål. Cirkeln sluten med andra ord, och jag kan lägga av med gott samvete.

1 kommentar:

  1. Du kan välja några bilder på min blogg och sen meddela mig vilka du vill ha.

    SvaraRadera