Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-03

Resdagen.

Igår sa jag till Ronya att om jag vaknar tidigt så skulle jag sticka ut och träna på morgonen. Men jag rullade ur sängen halv elva i morse.
Stockholm har sina cykelmöjligheter, men dom är inte lika stora som i andra städer. Och att cykla 30-60 minuter för att kunna träna är inget alternativ för mig med familj. Järvafältet är fint, men jag cyklar helst där på sommaren och inte i mörker. Det jag behövde igår var en väg. Nåja, nog gnällt om detta. Hellas är ju världsbäst till exempel.
Det kommer bli en dryg hemresa, lång, mycket packning och tre vilda barn med oändlig energi. När vi kommer hem kommer Ronya och jag vara halvdöda och barnen kommer vilja springa runt som galningar efter att ha setat så länge på tåget...
Kvart i tre går tåget och halv fem är vi framme i Falun. Först ska vi också åka tåg till tåget, så att säga. Do-do!

Imorgon börjar jag beach 2009. Det blir fett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar