Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-01

Inge mer..

Ni såg väl tävlingen? Lite synd att Stybar inte kunde utmana hela vägen in till mål. Nu när han är i kalasform. Men man har sällan råd med misstag, allra helst inte på sista varvet. Kul också att Albert visar hyfsad kapacitet genom att bli trea i "klungspurten".

Jag har inte tränat idag. Var i koma när jag vaknade i morse. Och ja, jag behövde väl vila en dag helt enkelt. Men imorgon ska jag på't igen. På lördag åker vi hem. Det har varit kul att vara här, men ska bli skönt att komma hem också.

Åt en grymgod kebabpizza idag också. Den var inte kattskit inte. Missade tyvärr skidsprinten, men det kommer väl mer spännande tävlingar. Med riktig skidåkning.

En kul grej från dagen/kvällen; Filip följde med sin mamma och mormor ner till tvättstugan. Dom nyttjade tvättstugan också efter att deras tid tagit slut, för att allt skulle hinna torka. Tvättstugan här är uppdelad i flera rum som alla har lås. Filip stängde ett av rummen, med tvätt i. Så dom kom inte åt tvätten och det gick inte att boka någon tid direkt efter. Så nu lär mormorn upp för att vakta tvättstugan imorgon kl.07.

Kan ta några rader poker också. Jag tänkte när jag skrev om mina framgångar, att nu skulle jag nog drabbas av otur. Dagen efter fick jag min första förlustdag. Igår kom min andra förlustdag, men bara en euro, så det gjorde ju inte så mycket. Jag spelar ju för nöjes skull och inte med stora insatser. Men det är alltid roligare att vinna än förlora. Oavsett vad. Gäller även i tävlingar mot frugan och barnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar