Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-02

Godmorgon gänget.

Idag tog barnen lite sovmorgon, det blir väl så om man somnar sent. Ebbah somnade dock ganska tidigt och var därför först av oss med att vakna idag. När jag vaknade kände jag mig överkörd. Har gjort så några morgonar här nu. Känner mig som ett kraschat flygplan ungefär. Eller som om jag blivit en pöl. Ligger bara platt och orörlig, helt utan förmåga att resa mig.
Svärmor och Ronyas bror är på sina jobb så det är bara familjen Öijer i lägenheten. Emily kom hem på nyårsaftonens afton, så nu är vi fulltaliga. Vi ska roa oss med en shoppingrunda idag för att få tiden att gå. När vi skulle åka in till Kista härifrån för första gången denna resa så skrek Filip; "Dodo!", när tunnelbanetåget kom. Härlig kille.
Nu ska jag göra mig redo så vi kommer ut och kan rasta barnen lite. Och Ebbah vill sova.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar