Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-02-08

Led 5!


Hej och god morgon på dig!

Så är seedningslistorna för Vasaloppet uppdaterade efter helgens tävlingar och jag blir därmed placerad i led 5 om jag inte åker något mer lopp och snabbare. Led 5 är jag ganska nöjd med. När jag var ambitiös och åkte Vasaloppet första gången så var jag seedad till led 4 med några sekunders marginal och det gick ju bra. Led 5 får duga för en skidmotionär som jag. 
Jag har svarat på någon annons men fortfarande inte fått tag på en startplats till Vasaloppet. Så har du, eller någon du känner, en startplats som inte kommer att användas så hör av dig.

Sent igår kväll så körde jag sista etappen av Tour de Zwift, mest bara för att träna något. Jag tog i under stunder av loppet så jag fick ett bra pass. 

Bakade bullar tidigare på kvällen, mellan alla skjutsningar och hämtningar av barn. Filip fyller år idag nämligen så då behövs det fika. 17 år fyller han idag och vi ska alldeles strax väcka honom med lite skönsång. 

Ha en skön torsdag så hörs vi här imorgon igen, hoj! 


_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar