Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-02-24

Intensiv period och kass kropp

 


Hej och god eftermiddag på dig! 

Det har gått undan sedan förra blogginlägget för två dagar sedan. Jag körde TTT på Zwift och hade ingen vidare dag i sadeln. Hade en mage som inte var på humör under dagen vilket kanske gjorde sitt. Det kändes hur som helst ganska så bra ganska länge men 32 minuter in i loppet så orkade jag inte längre gå med och släppte resten av gänget som körde riktigt fort. 

Igår fredag hade jag en välbehövlig vilodag och i morse så tog jag bilden ovan när jag körde 2x10 minuter. Det kändes inte något vidare för jag har ont i kroppen, det är nog ryggen som spökar med mig vilket ger utslag även i cyklingen. Benen fungerade ändå helt okej.

En bild från TTT (lagtempo) i torsdags där vi körde på i ett fint led med hög fart. 




Denna dag har varit intensiv där jag vinkade av Ebbah tidigt i morse då hon ska hänga i Stockholm denna helg. Därefter så körde jag min träning och efter den så åkte Frida och jag för att köpa present och handla lite. Lunchsällskap med blomster och därefter två perioder av Filips innebandymatch. Vi åkte tidigt från matchen för Frida skulle på Kalas. 

Nu är Frida på kalaset och jag kollar Omloop het Nieuwsblad. Vilken tävling det är! Våren har anlänt och jag hoppas att du har en fin lördag och får en fantastisk helg. Hoj!


_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar