Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-02-10

Skidor på hemmaplan





Hej och god morgon på dig!

En sådan lyx ändå, att ha skidspår ca: 333 meter från huset. Jag hade sett på Facebook att det var spår dragna på Varpans västra del. Från Gullnäsgården till Bergsgården. Åker man i spåret/spåren närmast strandkanten så är dom riktigt fina. Några äldre spår går ut på sjön lite och där var det isigt. Vill du njuta av skidåkningen så åk Gullnäsgården-Bergsgården och vänd 180 grader där och åk i samma spår tillbaka. 

Jag skrapade ihop 13,79 kilometer till samlingen och var ute i en knapp timme. Skönt att få röra på sig på fredagskvällen efter en intensiv dag och kväll. Frida hade innebandy, Filip hade match och på sena kvällen så hämtade jag Ebbah. Däremellan fyllde jag upp med mat, tvätt och disk. 

Idag blir det en dryg halvdag i Stora Skedvi för att Frida har tre innebandymatcher här. 

Jag siktar på cykling under eftermiddagen. Sen till kvällen så ska jag fylla buken med tacos. Hur ser dina helgplaner ut?!



_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar