Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-02-16

Poänglopp och jeans-cykelkläder!



Hej och god morgon på dig!

Jag körde ett poänglopp på Zwift igår kväll. Dagen efter att jag hade kört 27 kilometer längdskidor. Det var tufft för benen och kanske därför lite extra nyttigt också, jag intalar åtminstone mig det. Benen ville knappt gå runt och anledningen till att det blev ett Zwift-race var för att jag dessutom var väldigt trött när jag kom hem. Idag kan det bli AW på Zwift 17:30 för min del. Det blir nog en intensiv dag på jobbet, bland annat med tanke på vädret (ca: 30 mm nederbörd i form av regn- snöblandat regn.). 

Men snart är det helg! 

Alpecin-Deceuninck satsar på en jeans-look för 2024. Det är inte första gången som någon skojar till det med cykelkläder med jeans-look. Vad tycker du om denna look?


Tack för att du läste. Vi hörs här imorgon igen, hoj! 

_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar