Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-04-13

Klämpass på en onsdag!








Hej och god morgon på dig! 

Kom hem 17:05 igår och började sedan att cykla 17:29 efter att ha ätit lite, bytt om samt monterat flaskställ. Allt för att hinna pressa in en tretimmarsrunda innan mörkrets ankomst. Det gick vägen! 

Körde Gravel-cykeln, såg tre andra cyklister och hade ganska bra flyt genom hela passet. Det var ett fint pass i all sin enkelhet och ganska så välbehövligt också för huvudet samt att få frisk luft i lungorna. Välbehövligt på många plan. 

Data från passet hittar ni lite längre ner här i inlägget. Rundan gick Grycksbo-Sågmyra-Romma-Helgbo-Rexbo-Smedsbo-hem. Vägarna var delvis blöta då det hade regnat en del men jag lyckades med tur och mer tur att undvika allt regn och kom hem hyfsat torr. 

Jag filmade en kort video också, den kan du se här: 


Gårdagens runda:



Nu ska det bli cykling med Le Peloton, sedan vidare till jobbet och efter arbetsdagen så ska jag cykla hem igen. Så det blir bra med träningstid idag och dessutom i fostrande väder. Fem grader och regn....

Ha en fantastiskt fin torsdag så hörs vi här imorgon igen, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar